°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Snabb update

Publicerad 2016-08-17 20:36:14 i

Hej allihop! 
Det där med dagen outfit har väl gått sådär ;)
Tog en i måndags, missade igår och idag men dagens kläder går att lösa imorgon. Bara till att slänga på sig tröjan igen ;)

Jag trivs oerhört bra på jobbet :) 
Helt slut i skallen men det är väl så det ska va när man börjat nytt jobb :)
Har även tränat igår och idag. Lär ha lite träningsvärk imorgon ;)

Så med detta oerhört korta inlägg sägee jag gonatt till er som läser detta ikväll.
Ingen bild idag, sorry


Ha de gött!

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2016-08-21 09:42:53

Nej, det har väl gått lite sådär med de dagliga outfitbilderna? ;)
Kul att ha ett jobb man får klä upp sig lite för. Själv är det pikéttröja och prasselbyxor som gäller :p
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela