°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Julklapp till mig själv! 😍

Publicerad 2016-11-30 15:52:10 i Allmänt,

Hej allihopa :)

Under black friday fick jag för mig att åka och handla efter jobbet. Jag och hela Växjö.

För att göra en lång historia kort så gör vi så här:
* Body shop har en adventkalender jag velat ha i flera år.
* Beställde en i stan som dom skulle försöka hålla tills den 25e denna månaden.
* Dom va tvunga att sälja den ( helt förståligt)
* Lyckades få tag i en på black fridayn upp i köpcentrumet ❤❤❤

Så detta blir min julklapp till mig själv 😃

Shoppade även detta :)

Bas linnen och tshirts.

Två st koftor att ha på jobbet.

Samt lite behövligt från body shop :)
En ansiktsolja och en lotion

1500kr brände jag 😣😣😣

Idag firar jag förresten 1år som singel :) ja jag firar 😂 för detta året har verkligen varit mitt år :)

Ha de gött allihopa!

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2016-12-01 23:06:32

Helt rätt att du firar och unnar dig själv det som får dig att må bra gumman!

Kram, Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela