°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

2 December

Publicerad 2017-12-02 11:39:23 i Allmänt,

Ja då va de en ny dag då 😃


Har knappt sovit inatt, vaknat efter ca 1h och sen varit vaken 2h och så har de hållt på hela natten. Vid kl 07 gav jag upp. 

Så vad händer denna dagen, jo de ska jag tala om!
Jag håller på att frosta av frysen! Har gjort de 1 gång på 7 år så ni förstår att de var mer än lovligt dags!
Jag ska under december månad som jag skrev igår äta upp maten som är i frysen och eftersom att jag ska göra matsedel/matplanering så måste jag gå igenom allt och varför inte passa på att rensa ur frysen i samma veva.

Så nu är den avfrostad och urtorkad och håller på att bli kall igen. Maten står ute på balkongen.

Började dagen med att beställa dessa underbara bilderna på Sixten med 😍😍😍 Hoppas de hinner komma till jul!


I övrigt så ska jag försöka ge mig på att lägga ut kläder till försäljning på Tradera och sen ikväll ska jag vara chaufför.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela