°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Kyckling i vitvinssås 😍

Publicerad 2017-12-07 19:29:50 i Allmänt,

Ikväll blev de gottemat till kvällsmat! Kyckling i vitvinssås

Jag skulle nog kunna leva på detta 😃



Tänkte även visa gårdagens och dagens innehåll i adventskalendern. Börjar med gårdagens lucka 6

En superbra ögon makeups remover, har använt den tidigare

Nattkrämen, fick ju dagkrämen här om dagen. En underbar serie som jag använde hela tiden förr.



Nu ska jag njuta av maten och se på Harry Potter och sen forsätta virka innan de är dags att sova 😃

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela