°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Mat!

Publicerad 2017-12-03 16:55:41 i Allmänt,

Alltså jag är extremt matfixerad nu sen jag kom hem från sjukhuset.

Tänker på mat precis hela tiden!

Idag var jag sugen på stekt fläsk vilket jag inte ätit på typ 2 år. Så jag offrade mina sista pengar och köpte mig fläsk för jag blev verkligen inte av med suget 🙁

Så nu njuter jag av stekt fläsk och stuvade makaroner 😍😍

Alltså de är så gott!!!


I övrigt har jag varit hos mamma och pappa på adventsfika och sen köpt mer garn.

Jag har nämligen börjat virka! Virkar filtar bestående av farmorsrutor. 
Just nu gör jag en julklapp till min farfar och hans fru. 

Dålig bild men ni ser lite iallafall 😃 så detta håller jag på för fullt idag. Har gjort de röda och blå rutorna och ska nu virka den benvita kanten runt alla och sen montera ihop dem.


Ja de va allt för idag.

Trevlig advent på er!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela