°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Oooohh Paket!

Publicerad 2017-12-05 16:39:53 i Allmänt,

Hej allihopa!


Idag ska jag få paket! 
2 från mamma, jag vet bara att de ena är en adventskalender från the body shop, de andra har jag ingen aning om.

Sen väntar jag ett eget paket på en beställning jag gjort. Jag kan inte säga vad det är än för det är en julklapp till mkn kära mamma. Så ni får veta vad de är efter jul.

Dock blir jag lite fundersam, det står postlådeleverans och jag fick mail om att jag kommer få paketet levererat senast den 6/12 kl 07. Fråga 1, jag bor i trapphus, kommer de upp med paketet eller ställer de det vid porten???? Och fråga 2, då borde paketet komma ikväll va?? För porten är ju låst mellan ca 22 och 05. Och jag är inte sugen på att ha nån plingande på dörren mellan de tiderna även om jag hemskt gärna vill ha paketet på stuts. 

Märks de att jag precis gjort min första internet order och väntar första paketförsändelsen någonsin?? 😂😂😂

I övrigt har jag hållt på med julklapps filten hela dagen.

Tog tiden på en rad idag och totalt kommer jag ha lagt ca 61timmar på denna filten 😃


Nä nu ska jag återgå till att virka och att lyssna efter att ytterdörren öppnas 😂😂

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela