°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Värdelös!

Publicerad 2017-01-12 20:20:11 i Allmänt,

Hej ni få som fortfarande läser.

Jag är tydligen värdelös på att blogga.

Skulle ta tag i detta på allvar i år tänkte jag :) tilö mitt försvar har jag jobbat mycket och sen i torsdags förra veckan åkte jag på nån virusinfektion. Först idag är jag äntligen feberfri! 
Har varit oerhört långdraget att bara vara hemma.

Har nästintill vänt på dygnet och bara glott på Grey's anatomy i en vecka!
Som jag kanske nämt så mår jag inte bra av att bara gå hemma och drälla. Så ni kan tänka er hur mycket jag längtar till jobbet imorgon!

Ikväll blir de en bild på sixten bara ;) 
Har även pratat med en duktig tatuera ikväll ang min framtida tatuering av denna lilla pälskling ❤❤😃

Btw fy fasen vilken smäll det var nu medans jag laddade upp bilden!!! Jösses!

Dom brukar smälla smällare och raketer nu även efter nyår men detta måste nästan varit någon hemmabyggd smällare. Som tur är är det en bra bit bort från mig dom smäller så jag störs inte så farligt ändå. Men denna lät högt!!

Nu får de bli ytterligare ett avsnitt grey's och sen försöka sova så jag orkar med jobbet imorgon! 

Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela