°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Karlstad och hotell

Publicerad 2017-03-22 22:37:13 i Allmänt,

Hej allihopa!


Idag har jag semster :)
Befinner mig nu i karlstad och ska sova på hotell 😍

Åkte med min mamma upp hit, hon skulle hit på jobbärende. Så jag passade på att hänga på i bilen och ska spendera hela dagen med min bästa vän imorgon. Hon flyttade hit i höstas.

Helt underbart att äntligen få träffa henne igen ❤❤❤


Efter en lång dag i bilen typ 5h med liten paus, så säger jag nu godnatt med denna bilden 🙈🙉🙊


Ha de gött!

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2017-03-24 04:39:33

Glad att du haft en bra vistelse här uppe :) nästa gång hoppas jag att jag har möjligheten att hälsa på dig ☺❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela