°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Nu jädrans! 52 dagar!

Publicerad 2017-03-14 16:55:38 i Allmänt,

Hej!

Nu kom jag på att jag faktiskt har en blogg 😂 kan ju va bra att skriva något här också.

Jag har bestämt mig för att ta tag i detta igen ( för 75e gången)!

Så vad ska jag skriva om.... 
Jo lite allt möjligt som händer i mitt liv.

Det jag ville dela med mig av idag är något jag faktiskt är stolt över!
Idag har jag inte druckit coca-cola på 52 dagar!!!! 🙈🙉🙊

Jag har i många år varit beroende av coca-cola. Lyckades ta mig ur de en gång men sen föll jag dit igen.
I julas blev de sjukt mycket cola då de va extra priser till höger och vänster. Strax efter nyår slog de mig att det enda jg drack var coca-cola zero! Inget vatten eller nått, bara cola!

Så jag bestämde mig för att sluta dricka det helt och har nu klarat av att vara utan de i 52 dagar.
Idag hade jag hade jag inte tackat nej till ett glas kall cola.
Har varit sjuk i typ en vecka och jag mår verkligen inte bra av att bara vara hemma, mer om det i ett senare inlägg. 
Och när jg mår psykiskt dåligt så ligger skräpmat och cola väldigt nära. Men har ingen cola och inga pengar så de blir inget av de! 😂 tänk att det kan komma något bra utav att inte ha några pengar 😂👏👏

Det får va slutet på detta inlägget!, typ första inlägget på 9 veckor eller nått.

Slänger in en bild på herr Elton också 😍

Ha de gött! ❤

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2017-03-15 23:03:11

Grattis! Bra jobbat!
Jag kom ur mitt colaberoende i samband med operationen. Nu har jag bara femtioelva andra beroenden kvar att sluta med 😂❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela