°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Typisk söndag och äntligen! 😍

Publicerad 2017-03-19 17:07:45 i Allmänt,

Denna söndagen har verkligen varit en typisk söndag för mig. Lite sovmorgon, kollat på serier, tvättat några maskiner tvätt, städat och lagat pannkakor :)


Nu ska jag bara bädda rent sängen och ta med en välförtjänt dusch :)

Igår va en kul dag!
Började dagen med lång sovmorgon!
Sen bar de av ner till stan och ett besök hos optikern. Det visade sig vid senaste synundersökningen att jag måste ha progressiva glasögon nu. Känns jävligt surt att köpa nya glasögon när jag skaffade de jag har nu i augusti! 😣 har liksom precis betalt av dem....


Ursäkta ful bild men dessa bågarna blir de :) lite mindre än dem jag har idag, lite mörkare och lite rundare 😍

Plast bågar fast med metall sidor (heter nått annat med kommer fasen inte ihåg ordet 😂)
Så nu är de beställda och kommer om ca 2 veckor 🙈

Efter optikern var de äntligen dags!!!!!
Gick på bio och såg Skönheten och odjuret! Väldigt bra och väldigt välgjord! 
Precis som jag misstänkte 😉

Ja detta va min helg i detalj typ 😂

Nu blir de till att bädda sängen och sen dusch. Sen vettifan va jag ska göra resten av dagen. Troligtvis bara ta de lugnt då de blir en väldigt intensiv vecka! Mer om de imorgon ;)

Ha de gött! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela