°‱○●Min lĂ„nga resa ●○‱°

Namnet Àr Sofi och detta Àr min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Grattis till mig 😂

Publicerad 2017-05-26 17:44:28 i AllmÀnt,

Idag blev jag ett Ă„r Ă€ldre 😃


Detta Àr min dag Àn sÄ lÀnge:


NygrÀddad fralla till frukosten och en hiss selfie


Nya hörlurar, trĂ„dlösa 😃🖒 fick de i present av mamma 😍


Nu sitter jag pĂ„ balkongen och dricker vin och ska in i duschen och sen göra mig iordning inför middag ute med mamma och pappa 😍

BÀst att sÀtta fart!

Btw, de personliga inlĂ€gget kommer imorgon 😉

Ha de gött!

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2017-05-26 18:37:11

Grattis fina vĂ€n! ❀

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela