°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Så sugen!

Publicerad 2017-05-23 11:36:45 i Allmänt,

Hej!


Ni kanske inte vet detta men jag åkte på en virusinfektion förra veckan och har fått vara på sjukhuset ett par dagar för mina luftrör som alltid tar stryk :( 
Men sen igår är jag hemma och idag är jag hemma och vilar upp mig men mår nästintill som vanligt. Blir dock inga marathonlopp idag 😂😂😂

Nu till det jag är så sugen på!

Jag har fått för mig att jag vill göra om här hemma. Brukar få den känslan när jag bara är hemma. Så ikväll ska kag byta lampor i vardagsrummet, bild kommer sen. Byta lampa i köket och fixa till lite i em bokhylla som jag tycker ser lite stökig ut. Det är så mycket jag orkar idag 😃

Imorgon ska jag äntligen till jobbet igen :)
Sen kom jag på att torsdag är ju en röd dag så hoppsanhejan va man ledig igen 😂
Så på torsdag (om vädret tillåter) står projekt balkong på schemat!!!
Äntligen ska jag göra iordning där ute! Har bott här i snart 7år och kanppt spenderat tid där ute. Så nu ska det måttas en jävla massa rent ut sagt, ska se om jag kan muta min kusin med mat eller kaffe så jag kan få lite hjälp, och sen ska virke köpas och typ spännas som en ram runt balkongen för den ska nämligen nätas in :) Kattnät för balkong har jag redan köpt men eftersom att man inte får göra hål i väggarna på balkongen så får jag spänna ett ramverk först. 
Sen ska golvet sopas och mattan på, balkongmöblerna ska torkas och kanske något lite så piff sen ska balkongen invigas!

Ja jag har med andra ord lite att fixa med här hemma :) ska bli kul faktiskt!

Sen fyller jag år på fredag så får se vad jag ska hitta på då. Har försökt få ihop lite folk till att gå ut men alla är upptagna 😕 så de blir väl som vilken fredag som helst har jag en känsla av. 

Imorgon tänker jag skriva ett personligt inlägg som mina nära visserligen vet om men ingen annan. Vem vet jag kanske kan få oanad hjälp här ifrån 😃 (önsketänkande när man knappt har några läsare 😂😂)

Kanske ska lägga upp en bild med så detta inlägget inte blir så satans tråkigt 😂😂

Hahah! En morgon-hiss selfie! 😂😂


Ha de gött!

Kommentarer

Postat av: lacrimosabloggen.se

Publicerad 2017-05-23 23:48:37

Blir trött bara av att läsa om dina projekt :D
Önskar jag hade sådan energi!

Ser fram emot nästa inlägg, låter spännande!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela