°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Vad har hänt??!

Publicerad 2017-09-29 08:41:24 i Allmänt,

Hej!


Jag har totalt glömt bort att jag har en blogg!

Har jobbat och haft fullt upp. Och sen bytt telefon och glömt ladda nee appen (skriver alltid inläggen på mobilen)
Men nu är den tillbaka och jag lika så!

Så jag tänkte skriva ihop ett kul inlägg i helgen om min födelsedagspresent till min mamma samt lite annat. Kommer iallafall bli två inlägg i helgen.
Nu ska jag ha en medarbetardag med jobbet så de blir fullt ös idag. Kanske bloggar ikväll med när jag kommit hem om jag blir uttråkad, men risken är stor att jag kommer somna när jag kommer hem för jag har knappt varit hemma på hela veckan! Mer om de i nästa inlägg.

Så nästkommande inlägg kommer innehålla: 
• en kidnappning
•halvnaket (snygga killar)
•mina träning- och kostplaner 
•vad denna veckan har inneburit

Den listan är delvis till er men mest till mig själv för jag glömmer ju bort att blogga för att jag glömmer bort vad jag skulle skriva 😂

Nu ska jag gå bort till frukosten (bor på hotell) 
Så ni få som läser får hålla tillgodo med en bild på mina pälsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela