°•○●Min långa resa ●○•°

Namnet är Sofi och detta är min viktresa. Gjorde en gatric bypass den 20/4 2015 Följ mig i mitt dagliga liv :)

Hej igen!

Publicerad 2018-09-19 13:54:30 i Allmänt,

Kom på att de kan va kul att variera sina fb uppdateringar med att blogga igen :) inte för att jag har många läsare utan mer för att jag vill ha något att göra. 

Det har hänt massor sen sist!
Jag har bytt jobb igen och jobbar nu på O'Learys i Växjö, trivs super bra!

Jag har även nu i månadsskiftet som varit flyttat! Jag har flyttat tillbaka ut till den stadsdel jag är uppväxt i. Flyttade från en 3a till en 2a.

Börjar så sakteliga komma igång. Åkte dock på en förkyldning för lite mer än en vecka sen som gjorde att jag hamnade på sjukhus i en vecka. Fick komma hem igår. 

Så idag har hag försökt mig på att packa upp lite smått. Bäddade och fixade lite i sovrummet med. Bjuder på en halv dålig bild på hur de blev.
Tänkte att när allt är upppackat och iordning ska jag ta lite snygga bilder och visa upp hur de ser ut här hemma :)

Nu ska jag ta och brygga lite kaffe och ta mig en macka. 

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela